Jak neztratit lásku – Meg Cabotová [mini-recenze]

Originální název: Boy Meets Girl
Nakladatelství: BB/art
Překlad: Eva Poskočilová
Počet stran: 352
Žánr: romantika

Jak poznat toho pravého…

Seznamte se s Kate Mackenzieovou… pracovnicí personálního oddělení New York Journal s hlavou plnou ideálů, která nerada posílá výpovědi zaměstnancům a je světovou přebornicí v chatování s kolegyněmi. Je sladká. Seznamte se s Mitchem Hertzogem… firemním právníkem s úsměvem od ucha k uchu, obhájcem padlých a zničených duší a králem rande s večeří, která se nevyvede. Nedá se mu odolat. Seznamte se s Idou Lopezovou… mistryní ve výrobě koláčků, sušenek a buchtiček, majitelkou vozíku s dezerty a bohyní všech pochoutek, nad kterými se sbíhají sliny. Je skvělá. Společně musí bojovat s tyrany a despoty a vypátrat pravdu, zajistit spravedlnost a dokonalou dvojitou náplň pro to, co se celou knihu peče.

* * *

Jak neztratit lásku je volným pokračováním knihy Jak začíná láska (recenze). Stejně jako první díl, kniha nesedne každému, což je dáno především stylem, jakým je napsána. Převažují opět emaily, různé dopisy a oznámení, ale tentokrát jsou ještě přidané náhledy do chatovací místnosti, vzkazy na záznamníku či zápisky deníku hlavní postavy, díky kterým kniha působí kompaktněji. Najdeme zde i několik receptů na dobroučké pochoutky paní Lopezové, které hodlám někdy vyzkoušet.

Hlavní postavou je pracovnice personálního oddělení New York Journalu jménem Kate MacKenziová. Zrovna se rozešla se svým dlouholetým přítelem, který se ani po 10 letech nehodlá vázat a o svatbě nechce ani slyšet. Rozchodem s ním, ale přijde i o bydlení, takže skončí na gauči u své nejlepší kamarádky Jen. Ta je ale zrovna čerstvě vdaná a s manželem se pokoušejí o miminko. Kate se proto snaží sehnat byt co nejdřív.  Jenže kvůli jistým zamotaným vztahům a problémům ve firmě nakonec skončí bez práce. Seznámí se díky tomu ale s jedním právníkem jménem Mitch Hertzog a to by nebyla Meg Cabotová, aby to mezi Kate a Mitchem nezačalo vášnivě jiskřit.

Kniha je opět velmi vtipná a skvěle se hodí jako oddechová četba, protože u ní nemusíte moc přemýšlet, ale budete se dobře bavit a báječně si odpočinete a odreagujete od každodenních starostí a povinností. A příjemný zážitek z četby nenaruší ani jasná předvídatelnost děje, stejně tak jako happyend, který samozřejmě nesmí chybět.

Myslím si, že všichni, kterým se líbil první díl, nebo jsou fanoušky Meg Cabot, z ní budou přímo nadšeni.
Já osobně už se chystám na třetí a závěrečný díl.

komentáře 2 na “Jak neztratit lásku – Meg Cabotová [mini-recenze]”